تاریخ: ۱۰:۳۰ :: ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
جلسه فوری ستاد تنظیم بازار/ نظارت شدید بر توزیع مرغ در استان

سرپرست سازمان صنعت،معدن وتجارت استان لرستان خبر داد: نظارت بر شبکه توزیع گوشت مرغ در استان لرستان تشدید می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جلسه فوری ستاد تنظیم بازار تامین، توزیع، و نظارت بر عرضه گوشت مرغ در سطح استان با حضور مهندس بهزاد منصوری مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، دکتر بختیار رازانی سرپرست صمت استان ، دکتر حسنی مقدم رئیس سازمان جهادکشاورزی و دیگر مسئولین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برگزار شد.

بختیار رازانی در حاشیه این جلسه بیان کرد: امروز مقرر گردید دستگاه‌های سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان تعزیرات حکومتی و اداره کل دامپزشکی استان و دیگر دستگاه های نظارتی هر کدام در حیطه وظایف مشخص خود از مرحله جوجه‌ریزی تا عرضه مرغ در سطح خرده فروش، نظارت دقیق داشته باشند.

وی افزود :به عنوان مثال سازمان جهاد کشاورزی موظف گردید در هنگام تحویل نهاده و جوجه‌ریزی تضمین لازم را از مرغدار به منظور تحویل گوشت‌مرغ اخذ نماید و پس از آن با مرغدار تسویه حساب کند.

رازانی ادامه داد: تکه کردن مرغ در محل کشتارگاه‌ها کاملا ممنوع است و در صورت مشاهده با آنها برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی گفت: فروش هرگونه مرغ زنده توسط مرغداری ها و عوامل عمده فروشی مرغ ممنوع و در صورت مشاهده با آن برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

رازانی تاکید کرد: خروج مرغ زنده از استان کاملا ممنوع و غیر قانونی میباشد و با هرگونه فعالیت از این دست تحت عنوان قاچاق برخورد می گردد.

سرپرست صمت لرستان گفت: اولویت توزیع مرغ در سطح عمده و خرده فروشی ها می باشد و توزیع در سطح رستوران ها در مراحل بعدی امکان پذیر خواهد بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید