کاندیدای شورای شهر خرم‌آباد مطرح کرد؛
تاریخ: ۱:۲۵ :: ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
دعوت ۵۰ هزار نفر از جوانان شهر خرم‌آباد به عنوان مشاور در شورای اسلامی شهر

کاندیدای جوان شورای شهر خرم آباد گفت: در بستری متناسب و در دسترس می توان تا ۵۰ هزار نفر از جوانان شهر خرم آباد را به عنوان دستیار و مشاور شورای شهر و شهرداری دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، میلاد فاضلی اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در شهر خرم آباد عدم مشارکت جوانان در تصمیم گیری‌ها، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی متناسب با حوزه شهری در خرم آباد است.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد این طرح را که در آن تا ۵۰ هزار نفر از جوانان شهر خرم آباد که علاقمند به فعالیت در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای شهر خرم‌آباد مشارکت کنند، داوطلبانه بکار گیری شوند.

این فعال فرهنگی و اجتماعی افزود: در این طرح بسیاری از دانشجویان، اساتید دانشگاه، فعالان فرهنگی و اجتماعی روزنامه‌نگاران، فعالین فضای مجازی و دغدغه‌مندان نسبت به مسائل شهری به بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مختلف می پردازند و در قالب ارائه ایده‌های متناسب، یاری‌گر شهرداری و شورای شهر برای مشارکت و پیشبرد برنامه‌ها خواهند بود.

فاضلی تصریح کرد: متاسفانه یکی از آفت‌های گذشته در شورای شهر خرم آباد عدم استفاده از ظرفیت نخبگان است که در دوره ششم اگر بستری به وجود بیاید؛ تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت نخبگان و نظرات کارشناسان و افراد دلسوز و خلاق طرح‌های اجرایی و مهم آن ها را پیش ببریم تا دیگر شاهد حیف و میل اعتبارات و منابع نباشیم و به خاطر اشتباهات و تصمیمات عجولانه و خودسرانه بی اعتمادی مردم را رقم نزنیم.

این روزنامه نگار لرستانی تصریح کرد: اگر این بستر فراهم شود سایر دستگاه و نهادهای اجرایی استان نیز می توانند از این ظرفیت فکری برای پیشبرد درست و دقیق تر برنامه های خود که دارای کم ترین هزینه و بیشترین کارایی است نیز استفاده کنند.

فاضلی با اذعان به این که خرم آباد سرشار از داشته های طبیعی و تاریخی و مذهبی و خدادادی است، گفت: متاسفانه تاکنون بستری برای شکوفایی داشته ها و منابع موجود تشکیل نشده است اما امیدواریم در انتخابات آتی مردم شهر خرم آباد، جدایی از مسائل حاشیه‌‌ای این بار تلاش کنند اعضایی انقلابی، کارآمد، جوان، خوش فکر وارد عرصه تصمیم‌گیری در شهر کنند و با استفاده از توان و دانش خود و بهره‌گیری از مشاوران دلسوز و علاقه‌مند فصل جدیدی از خدمات نوین به شهروندان ارائه داده شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید