گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۳۷ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
روابط عمومی فقط یک شغل بلکه یک شوق اداری است

سرپرست جمعیت هلال احمر لرستان طی پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد قدمی طی پیامی روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات مردمی را به تمامی فعالان این حوزه تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران ارجمند در حوزه روابط عمومی

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط‌ عمومی و ارتباطات است. این روز صرفا یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی است از تعهد، تخصص، علم و هنر.

روابط عمومی یک شغل نیست بلکه یک ویژگی اخلاقی و انسانی است و بی‌جهت نیست که مرحوم دکتر نطقی بنیانگذار علم روابط عمومی در ایران می فرمایند: روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است، چرا که تمامی فعالان در این حوزه با عشق، شور و نشاط، بهره گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق در حوزه‌ی اداری گام برمی‌دارند و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد.

بدیهی است نگاه به روابط عمومی باید نگاهی اعتماد بخش و سازنده باشد و بستر را برای مسائل فرهنگی آماده کند. بر اساس این نگاه است که روابط عمومی  می تواند از جایگاه مهمی برخوردار شود.

اینجانب فرارسیدن این روز را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران سختکوش حوزه‌ی روابط عمومی تبریک و تهنیت می‌گویم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روزافزون دارم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید