در نوروز ۱۴۰۰
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۱۱ :: ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در حال توزیع است/ مردم به اندازه نیاز خود خرید کنند

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان خبر داد: در روزهای تعطیل نوروز ۱۴۰۰ روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در حال توزیع است.

به گزارش‌پایگاه خبری‌نوشته، مهندس بهزاد منصوری در گفتگوی خبری افزود: با توجه به اینکه در ابتدای هر سال کشتارگاه‌ها تا سوم فروردین تعطیل هستند به منظور رفع مشکل کمبود مرغ به طور میانگین روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در حال توزیع است.

منصوری بیان داشت: سهمیه مرغ منجمد استان لرستان کلا ۲۴۰ تن بود که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ بر اساس سرانه جمعیتی بین شهرستان‌ها تقسیم و توزیع شده است.

علاوه بر این میزان توزیع شده با پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان صمت استان مقدار ۵۰ تن دیگر مرغ منجمد در اولین روز سال ۱۴۰۰ تامین شده که با وجود همه مشکلات از جمله تعطیلی بانکها برای پرداخت پول و تهیه خودروی مخصوص حمل مرغ منجمد و…. به تدریج جذب و روزانه به طور ۱۰ الی ۱۵ تن در چهار نقطه شهر خرم‌آباد توزیع می گردد.

مهندس بهزاد منصوری در ادامه ابراز داشت:‌ کشتارگاههای مرغ روز سوم سال جدید تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی و صمت بر اساس یک برنامه ریزی مدون اقدام به کشتار مرغ خواهند کرد. امیدواریم با تدابیری که به این منظور اتخاذ شده همچنین تلاش های شبانه روزی همکاران در سازمان صمت و سایر دستگاه‌های مرتبط، فرآیند توزیع مرغ حالت عادی به خود بگیرد.

منصوری در پایان از مردم خواست مرغ به اندازه کافی وجود دارد و مردم به اندازه نیاز خود اقدام به خرید کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید