گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۱۶ :: ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
شناسایی هزار و ۴۳۹ واحد متخلف صنفی/ تشکیل پرونده برای  ۱۷ واحد متخلف عرضه مرغ

معاون نظارت و بازرسی صمت لرستان خبر داد: در طرح نوروز امسال بیش از ۲۷ هزار واحد صنفی بازرسی شدند.

به گزارش پابگاه خبری سنگ‌نوشته، فریبرز حسامی معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت لرستان در گفتگوی خبری گفت: در ادامه طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ تعداد ۲۷۱۷۵ بازرسی به عمل آمد که منجر به تشکیل پرونده برای ۱۴۳۹ واحد متخلف به ارزش ۱۰۸ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال گردید.
همچنین در راستای تامین مرغ موردنیاز همه توان خود را به کار گرفته ایم به همین منظور هرشب بازرسی از کشتارگاه های مرغ گرم، در دستور کار این سازمان قرار داشته، خودروهای حمل مرغ گرم در کشتارگاه پلمپ و صبح فردا با حضور بازرسی در محل توزیع فک پلمپ صورت گرفته و توزیع آغاز می گردد.

حسامی از تشکیل ۱۷ پرونده تخلفاتی در راستای عرضه مرغ در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از بروز تخلفات از سوی عرضه کنندکان مرغ در استان این تعداد پرونده تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش تخلفاتی این تعداد پرونده تشکیل شده در حوزه توزیع مرغ در استان ۳۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال است که صاحبان این واحدهای توزیع مرغ در استان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان از همه مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از امتناع و اختفاء، عرضه خارج از شبکه خصوصاً کالاهای اساسی از جمله مرغ همچنین گرانفروشی و عدم درج قیمت مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت لرستان در میان بگذارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید