تاریخ: ۱۰:۵۶ :: ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
صعود کوهنوردان لرستانی به قالیکوه الیگودرز/ قله ای به ارتفاع ۴۰۸۲ متر

هفدهم تیرماه، ۳۳ کوهنورد لرستانی از باشگاه یافته خرم‌آباد به قله ای به ارتفاع ۴۰۸۲ متر بر فراز قالیکوه صعود پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، لیلا شاکرمی سرپرست این برنامه کوهنوردی تشریح کرد: ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۰ پس از حضور همنورد های باشگاه یافته به تعداد ۳۳نفر ساعت ۷ صبح پنجشنبه به سمت شول آباد الیگودز حرکت و ساعت ۹ به مدت ۳۰ دقیقه جهت صرف صبحانه توقف نمودیم در ساعت ۱۲ / ۳۰ دقیقه به محل شروع پیمایش رسیدم و و بعد از صرف ناهار ساعت ۱۳/۳۰ دقیقه پیمایش با سر قدمی جناب محسن حسنوند و عقب داری جناب جهانی دیگر سرپرست محترم برنامه شروع شد.

شاکرمی ادامه داد: پس از ۵ ساعت پیمایش به محل کمپ شب مانی در دره خرسان رسیدم.در مسیر چشمه های مختلفی وجود داشت که با وجود آب خنک و گوار جان تازه ای به ما می‌بخشید و در طول مسیر چادر سیاه های عشایر برپا بود و پس از بر پایی چادرها و صرف شام دوستان همنورد ساعت یازده به استراحت پرداختند.

وی ادامه داد: روز جمعه ۱۸ تیر ماه ساعت چهار صبح بیدارباش و صرف صبحانه راس ساعت ۵ صبح انجام شد و پس از آمادگی دوستان همنورد پیمایش به سمت قله شروع شد و با همدلی و همکاری همنوردهای عزیز ساعت ۱۰ صبح همگی همنوردها موفق به صعود به قله قالیکوه شدند و در ساعت ۱۸ عصر اعضای تیم به سلامت عازم مینی بوس ها شدند و ساعت ۱۱ شب به خرم آباد رسیدیم‌.