تاریخ: ۸:۲۱ :: ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
فرازهایی از وصيت‌نامه شهيد حسين نظري

بسیج رسانه استان در قالب طرح هر هفته با یک شهید درصدد انتشار وصیت‌نامه شهدای استان لرستان است، در این هفته بخشی از وصیت‌نامه شهید حسین نظری را می‌خوانیم؛

پایگاه خبری سنگ نوشته، خاطرات شهدا- در دنياي برزخ منتظر دعاهاي بي پايان شما هستيم
بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون
«اشهدان لاالالله واشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علي ولي الله»
با سلام به پيشگاه مقدس ولي عصر امام زمان «عج» و نايب بر حقش حضرت امام خميني و روح پاك تمامي شهداي اسلامي از آدم تا خاتم و از خاتم تا عصر حاضر اين وصيت‌نامه را در حالي مي‌نويسم كه قلبي پرشور و علاقه و عشق به الله دارم رهسپار جبهه هاي جنگ مي‌شوم تا هرچه زودتر به برادران رزمنده خود بپيوندم و عليه دشمنان اسلام به نبرد حق ادامه دهيم .
پروردگارا امت مسلمان ما را در مقابل مشكلات صابر بگردان و همه مستضعفان را از بند استعمارگران شرقي و غرب رهائي بخش .
پدر عزيزم هرگز تلاش بي پايان شما را براي راحت زندگي كردن ما از ياد نمي برم هرگز دلسوزي شما را در راه پيشرفت ما فراموش نمي كنم .
خداوند جزاي خير به شما بدهد مادر عزيزم كه بعد از خدا مهربان‌ترين و عزيز ترين موجودها نزد من هستي .
پدر گرامي خواهران فداكارم برادر عزيزم من بر اساس رسالت و مسؤليتي كه حس نموده بودم در راه الله و براي پاسداري و حراست از انقلاب كبير اسلام كه خون بهاي ۱۶۰ هزار كشته و مجروح است به جبهه آمدم و به جنگ عليه دشمنان خدا پرداختيم .
من گام نهادن در اين مسير خدايي را يك فريضه واجب ميدانم و در اين راه اگر به ظاهر كشته شوم پيروزم به هر حال اين مايه شكر پروردگار من وشماست كه در اين راه به درجه شهادت نائل ميگردم چون شهادت كمال انسان است و پدر و مادر گرامي در مرگ من اشك نريزيد دعا كنيد تا شايد هم در زمره شهدا قرار گيريم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید