سرپرست آموزش و پرورش لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۰۵ :: ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
فرهنگیان لرستانی ۳۹ مقام برتر کشوری را کسب کردند

سرپرست آموزش و پرورش لرستان،گفت: فرهنگیان لرستانی در مسابقات علمی _آموزشی کشور ۳۹ مقام برتر را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رضا عزتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گروه های آموزشی به عنوان قلب تپنده و موتور محرکه آموزش، بزرگترین رسالت را در کیفیت بخشی به آموزش و توانمند سازی همکاران در رده های آموزشی دارند، اظهار داشت: ۳۹ مقام برتر در مسابقات مختلف نشان دهنده پیشرفت و سیر صعودی در این زمینه است.

وی عناوین کسب شده توسط همکاران آموزش و پرورش لرستان را به شرح زیر اعلام کرد:در رشته ی روانشناسی ۴ مقام نخست توسط همکارانی از شهرستان دلفان(۳نفر) و ناحیه یک خرم آباد (یک نفر) کسب شد.

عزتی ادامه داد: در دوره اول متوسطه ۲تیم از سرگروه های استانی حائز نمره ۱۰۰ که شامل(طرح سوالات، مسابقات، جشنواره ها، وبینارهای کشوری حداقل برگزاری ۲وبینار،طراحی سوالات، بارگذاری سوالات در شبکه شاد، کیفیت بخشی به امر آموزش از طریق جشنواره ی الگوهای برتر تدریس ،مسابقات جشنواره ی نوآوران) شده و عنوان برتر را به خود و گروه اختصاص دادند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان،گفت: همچنین در رشته های فنی، همکاران ۶ رشته به عنوان ۱۰۰رسیده و از دیدگاه دبیرخانه های کشوری منتخب اول بوده اند؛ در ۳رشته هم عنوان دوم و یک رشته نیز عنوان سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در علوم پایه و علوم انسانی در ۶ رشته (شیمی، فیزیک، زیست شناسی، زمین شناسی، معارف اسلامی و ریاضیات) ،سرگروه های استان به راحتی شاخص ۱۰۰ که برترین شاخص بوده را کسب کردند،گفت:
در علوم انسانی در ۸ رشته سرگروه های استانی درخشیدند و در (دین و زندگی، جغرافیا، جامعه شناسی، ادبیات، فلسفه، تاریخ، عربی و زبان انگلیسی) موفق به کسب عنوان اول شدند.

عزتی در پایان به کسب مقام در رشته های مکانیک خودرو، ساختمان فنی، ساختمان کار و دانش، عمران، الکترونیک، فرهنگ و هنر، الکترونیک میرشادی، الکتروتکنیک سید موسوی،صنایع شیمیایی از دیگر افتخارآفرینی های همکاران فرهنگی لرستانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است ،گروه های آموزشی در لرستان ۷۴ سرگروه آموزشی و ۲دبیرخانه (دبیرخانه ی فلسفه) با ۴عضو و دبیرخانه ی روانشناسی را شامل می شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید