گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۵۶ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
لرستان قهرمان مسابقات وزنه برداری بانوان کشور شد

رییس هیات وزنه برداری لرستان خبر داد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور در رده بانوان برگزار شد با قهرمانی تیم لرستان به پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید علی شاهرخی اظهار کرد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ۱۶ و ۱۷ سال کشور که به گرامیداشت کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان طی دو روز به میزبانی خرم آباد برگزار شد با قهرمانی تیم میزبان خاتمه یافت.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم لرستان با کسب ۶۸۸ امتیاز در سکوی نخست قرار گرفت و همچنین استان‌های کردستان با ۴۸۸ امتیاز و خراسان رضوی با ۴۶۶ امتیاز نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت وزنه برداری لرستان بیان کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۲۳ تیمو با حضور ۱۳۰ شرکت کننده از ۲۲ دوم ماه جاری به مدت دو روز در سالن مسابقات مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.

شاهرخی گفت: برای تیم لرستان، در مجموع ریحانه مقانکی‌ در دسته ۴۰ کیلوگرم مدال طلا و ستایش گودرزی‌ در دسته ۷۱کیلوکرم، مینا گودرزی در دسته ۵۵ کیلوگرم، فاطمه ملکی در دسته ۴۵ کیلوگرم مدال نقره را کسب و خانم ستایش زارعی دسته ۵۹ کیلو گرم در دو ضرب مدال برنز را به دست آورد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید