مدیرعامل شرکت بازرگانی و سرمایه گذاری اندیشه نو تاکید کرد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۱۲ :: ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
لزوم تصاحب و حفظ بازارهای هدف در دنیا / برای موم عسل، پارافین، دنبه گوسفند بازار و متقاضی زیادی در خارج از کشور وجود دارد

دکتر مهدی علی آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت بازرگانی و سرمایه گذاری اندیشه نو در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات مهم و تاثیر‌گذار این است که بازارهای هدف در سایر کشورها را تصاحب و آنها را حفظ کنیم و اجازه ورود تجار و سرمایه گذاران آنها به داخل را نیز بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، مهدی علی آبادی فراهانی افزود: در بحث سرمایه گذاری و کسب بازارهای هدف کارهایی صورت گرفته است که می‌توان تولید را رونق و درآمد اقتصادی را افزایش داد.

مسئول شرکت بازرگانی و سرمایه‌ گذاری اندیشه نو ادامه داد: در رومانی بسیاری از زیرساخت ها و شرایط لازم برای سرمایه گذاری وجود دارد و می توان با احداث نمایشگاه های دائمی یا سنتر مرکزی نه تنها بازار هدف این کشور را در دست گرفت، بلکه از این طریق بازارهای هدف سایر کشورهای در ارتباط با رومانی همچون لهستان، هلند، انگلیس و … نیز حضور دارند را کسب کرد و برای کشور ارزآوری و درآمدزایی زیادی را داشته باشیم.

وی گفت: تمام سوله ها و انبارهای موجود در رومانی مورد بازدید قرار گرفته‌اند و شرایط لازم برای احداث نمایشگاه یا بازارچه دائمی فراهم است و در حال حاضر نیازمند حمایت ویژه دولت هستیم، به گونه ای که وزارت امور اقتصاد دارایی ،گمرک، صنعت معدن و … به صورت کنسرسیوم از تولیدات کشور ما حمایت کنند.

فراهانی بیان کرد: می توانیم سنگ، مشتقات پتروشیمی، مشتقات نفتی، مواد غذایی، و… را ارائه دهیم و نیازهای داخلی را از بازارهای این کشورها تامین کنیم و به راحتی می توان با تهاتر و … بدون ترس از تحریم و محدودیت های بانکی و …. هم محصولات و تولیدات داخلی را در کشورهای دیگر عرضه نماییم و هم نیازهای داخلی را تامین کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در ایران اشاره کرد و گفت: برای موم عسل، پارافین، دنبه گوسفند و… بازار و متقاضی زیادی در خارج از کشور وجود دارد، اما متاسفانه حمایت های لازم برای فراهم کردن شرایط صادرات و… از سوی دولت صورت نمی گیرد و از همه مهم‌تر سازمان پشتیبانی امور دام نیز کارشکنی‌های زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی و سرمایه گذاری اندیشه نو تصریح می کند: سرمایه گذاران بزرگی وجود دارند که خواستار سرمایه گذاری در ایران هستند و می توان با استفاده از قدرت سرمایه گذاری و توان اقتصادی آنها به درآمد اقتصادی زیادی دست پیدا کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید