گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۱۶ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی در استان وجود ندارد/ با هجوم به فروشگاه‌ها سبب افزایش تقاضا نسبت به عرضه نشویم

جلسه کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز  استان به ریاست استاندار لرستان و با حضور مجدیان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری خرم آباد و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و سایر دستگاههای اجرایی عضو در محل استانداری برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر زیویار در این جلسه اظهار داشت: فهرست پرونده‌های کالاهای قاچاق بلاتکلیف به سازمان تعزیرات ارسال شده و این سازمان نیز این پرونده‌ها را تعیین تکلیف کرده‌است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طرح برنامه سالیانه مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا و ارز در اختیار همه دستگاه‌های اجرایی قرار داده شده و شرح وظایف نیز مشخص است.

دکتر زیویار عنوان کرد: یک قرارگاه استانی با پنج کمیته: عملیات، قضایی، شناسایی و اطلاعات، کشف و نظارت و کمیته اطلاع‌رسانی در لرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت گندم و توجه به شرایط اقتصادی مردم و از طرفی فصل برداشت این محصول گفت: تلاش می کنیم تا از قاچاق این محصول به خارج از لرستان جلوگیری به عمل آید.

وی تصریح کرد: به مردم اطمینان خاطر می‌دهم هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی و مورد نیاز مردم در استان لرستان وجود ندارد و ضرورتی ندارد با هجوم به  فروشگاه‌ها سبب افزایش تقاضا نسبت به عرضه شویم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تصمیم دولت علی‌رغم اینکه یک تحول و جراحی اقتصادی سخت قلمداد می‌شود از نظر بنده  یک جراحی شیرین است که این لذت را مردم به‌ویژه دهک‌های پایین بزودی احساس خواهند کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید