گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۴۸ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
پارک شاپور آباد شهرستان الیگودرز افتتاح شد

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی باحضور امام جمعه ،فرماندار ، شهردار الیگودرز ومعاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان لرستان پارک شاپور آباد شهرستان الیگودرز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، غلامرضا لونی در آیین بهره برداری از پارک شاپور آباد شهرستان الیگودرز اظهار داشت: این پارک توسط شهرداری شاهپور آباد احداث شد با توجه به اینکه این بخش و روستاهای تابعه سال گذشته بر اثر سیل خسارات زیادی وارد شده بود وغیر قابل استفاده شده بودند وسایل بازی آن با همت وتلاش مسولین استان از طرف صندوق حمایت از کودکان کشور اهدا و توسط جمعیت هلال احمر استان لرستان تحویل گرفته و توسط شهرداری درپارک نصب شدند.

لونی در ادامه ازپیگیری ها وحمایت های مدیر عامل ومعاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان لرستان جهت تخصیص وسیله های پارک بازی از محل کمکهای ارسالی يونيسف و حمایت از کودکان در مناطق سیل زده تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور با وجود تحریم ها افزود: امیدواریم با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری وتلاش کوشش دولت تدبیر و امید وحضور ملت همیشه در صحنه از این گردنه ها به سلامت عبور کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید