گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۴۸ :: ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
پایان تیرماه، آخرین موعد ارائه اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری

مدیرکل امور مالیاتی لرستان با بیان اینکه  پایان تیرماه، آخرین مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است، اذعان داشت: مودیان برای بهره‌مندی از هرگونه تسهیلات مالیاتی موظف به  ارائه اظهارنامه عملکرد سال 1399 هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، هادی ملکشاهی با اشاره به این که شرط برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی، نرخ صفر و معافیت برای مؤدیان مالیاتی، ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، گفت: مؤدیان مالیاتی مکلفند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۹ خود را به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR  ارائه و مالیات متعلقه را پرداخت نمایند.

مدیر کل امور مالیاتی گفت:   عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر، موجب تعلق جریمه برای اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری خواهد شد و این جریمه غیرقابل بخشودگی است.
،
در پایان، ملکشاهی خاطرنشان کرد: مودیان مالیاتی می توانند جهت آگاهی بیشتر با مراجعه به نشانی اینترنتی فوق‌الذکر جهت رفع ابهام یا طرح هرگونه سوال با شماره ۱۵۲۶ سامانه ارتباط مردمی تماس برقرار نموده و پرسش های مالیاتی خود را با کارشناسان مالیاتی ما مطرح نمایند.
 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید