گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۳۰ :: ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، سرهنگ عباس دولتشاهی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در ۴۸ ساعت گذشته طرح ارتقاءامنیت اجتماعی درسطح شهرستان به مرحله اجراءدرآمده است.

وی بیان داشت: پس از برنامه ریزی های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی ۱۳ سارق که با هماهنگی مقام قضائی دستگیروپس ازانجام تحقیقات فنی به ۲۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند ، همچنین در بحث توقیف خودروها و موتورسیکلت های که اقدام به مخدوش کردن پلاک و یا با حرکات نمایشی و آلودگی صوتی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند ۸۶ دستگاه توسط همکاران توقیف و روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ دولتشاهی افزود: در راستای همین طرح تعداد ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی که پس از هماهنگی های قضایی و پس از بازرسی از محل های مورد نظر ، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط و تعداد ۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز در سطح محلات جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز به منظور ترک اعتیاد بازپروری شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد ادامه داد: در همین راستان تعداد ۲۳ نفر از متهمان تحت تعقیب دستگاه قضائی، پلیس و غیره دستگیر و تحویل مرجع مربوطه شده است.

دولتشاهی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم ، از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام تا بلافاصله اقدام لازم بعمل آید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید