نماینده مردم خرم آباد و چگنی:
تاریخ: ۲۱:۱۶ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
احداث داروخانه هلال احمر وابسته به رفع اختلاف دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر استان است

عصر امروز ۱۶ دیماه ۱۳۹۹ نشست خبری دکتر مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی با رعایت پروتکلهای بهداشتی‌در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر مهرداد ویسکرمی در این نشست احداث داروخانه هلال احمر در استان لرستان را مطالبه ای بحق و ضروری عنوان کرد و افزود: طبق گفتگو با دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور تنها استانی که داروخانه هلال احمر ندارد لرستان است و ابدا این نقصان شایسته مردم استان ما نیست.

دکتر ویسکرمی تاکید کرد: مراحل صدور مجوز و احداث این داروخانه تا حدودی پیش رفته ولیکن به علت وجود اختلاف مابین جمعیت هلال احمر لرستان و دانشگاه علوم پزشکی لرستان هنوز به قطعیت و موافقت منجر نشده است.

وی در خصوص مذاکره و تسریع در احداث داروخانه هلال احمر قول مساعد داد و تصریح کرد: گره کار با رفع اختلاف دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان باز خواهد شد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در پاسخ به سوال دوم خبرنگار ما بیان داشت: حفظ امنیت در استان لرستان وابسته به فرهنگسازی، همراهی و همکاری مردم با نیروی انتظامی است.

دکتر ویسکرمی ناامنی و برخوردهای مسلحانه در سطح شهر و پروژه های کلان مانند کشت و صنعت را مخل آرامش و توسعه استان عنوان کرد و تاکید کرد: این قبیل رفتارها موجب فرار سرمایه گذار استان شده و موجب بد جلوه دادن لرستان خواهد بود.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی به تنهایی قادر به حفظ امنیت صد درصدی نبوده و خود مردم باید فرهنگسازی کنند و گزارش هر گونه شرارت و موارد مشکوک به اخلال در سطح استان را جدی بگیرند تا شاهد برچسب اخبار تهدید کننده و خشونت بار برای مردم نجیب استان نباشیم.

لازم به ذکر است: عمده بیانات این نماینده در پرسش و پاسخ به خبرنگاران با دعوت از خبرنگاران و مسئولین به فرهنگسازی، صبر و تامل و انتقاد مستند همراه بود.

وی در ادامه برخورد با مدیران خاطی و کم کار را به شرط ارائه مستندات لازم از سوی خبرنگاران را وظیفه شرعی نماینده دانست و برخی ضعفهای مدیریتی نیز را اقتضای دولت و شرایط موجود عنوان کرد.

دکتر ویسکرمی تصریح کرد: منکر مشکلات بیکاری و موانع تولید در استان نیستیم و امیدواریم‌ که مردم با انتخاب رای و گزینه شایسته شاهد بهبود این وضعیت باشند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در پایان خطاب به خبرنگاران منتقد، نقد مستند توام با حفظ آرامش، آبروی مدیران و نام نیک از استان لرستان را لازمه برقراری توسعه در این استان عنوان کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید