تاریخ: ۲۲:۴۹ :: ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
ادای احترام استاندار به شهدای روستای سرنمک

در آستانه هفته ایثار و مقاومت استاندار لرستان با حضور در روستای سرنمک خرم آباد از مقام شامخ شهدای این منطقه و خانواده ی شهید رفیعی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، صبح روز جمعه دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان،در معیت  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی ، مدیر کل حوزه استاندار ،مدیر کل بنیاد شهید، مدیر کل دفتر فنی و تنی چند از مسئولین و پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای روستای سر نمک خرم آباد ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ  شهدا ادای احترام کردند.

استاندار لرستان در ادامه با حضور در منزل خانواده شهید زکی رفیعی از آنان تقدیر کرد و  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز ایران اسلامی امنیت و اقتدار خود را مدیون تمام شهدایی است که هستی خود را در راه حفظ تمامیت ارضی مملکت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرده اند.

دکتر زیویار در این دیدار تاکید کرد: ما خادمین شهدا هستیم و قطعاً می‌بایست یاد این ایثارگران والامقام را گرامی بداریم و در مسیر  آنها گام برداریم و راه و سلوک شهیدان می بایست الگوی زندگی همگان قرار گیرد.

 پاسدار وظیفه شهید زکی رفیعی در تاریخ ۱۳۶۸/۶/۱۵  در کردستان حین درگیری با ضد انقلاب به فیض بزرگ شهادت نائل آمد. 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید