تاریخ: ۲۱:۲۳ :: ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
اصحاب رسانه سربازان جنگ نرم هستند/ رسانه‌ها باید به تجهیزات و فضای لازم مجهز شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: در بعد داخلی و خارجی در رویکرد واکنشی هستیم و دشمن حمله همه جانبه‌ و طبق فرمایش مقام معظم رهبری تهاجم ترکیبی طراحی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، ستاری افزود: تنها راه در ابعاد گوناگون در حوزه رسانه است و می توان از این ظرفیت بیشترین استفاده کاربردی را انجام داد .

وی با بیان اینکه وظیفه بسیاری در این برهه حساس بر دوش اصحاب رسانه است، تصریح کرد: اصحاب رسانه سربازان جنگ نرم هستند که هم باید در تبیین و هم عملیاتی کردن این جهاد نقش اول را ایفا کنند.

معاون استاندار ادامه داد : برای اینکه اصحاب رسانه بتوانند به این وظیفه خوب عمل کنند ضروری است که به تجهیزات و فضای لازم مجهز شوند و این رسالت مسئولان نظام را سخت‌تر کرده است و باید بتوانند این تجهیزات را در اختیار اصحاب رسانه بگذارند.

بهرام ستاری تنوع و غنای مطبوعاتی در استان را یک فرصت نام برد دانست و عنوان کرد: اگر این ظرفیت در کنار مسئولان قرار بگیرد می‌تواند نقش خود را در عملیاتی کردن جهاد تبیین ایفا کند و زمانی می‌توانیم از اصحاب رسانه انتظار جهاد داشته باشیم که در کنار آنها قرار بگیریم.

وی خود را فردی رسانه‌ای توصیف کرد و خاطر نشان کرد : در کنار رسانه ها قرار گرفته‌ام و خوشحالم که رسانه ها با قلم و قدم سازنده و هوشیاری مدبرانه و نیت خیرخواهانه در خدمت دولت سیزدهم هستند و این بالندگی اصحاب رسانه را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی استاندار با تاکید بر اینکه با تمام توان باید اصحاب رسانه را حمایت کرد، افزود: در مکاتبه‌ای به تمام دستگاه‌ ها اعلام کرده‌ایم که تا ۱۵ اسفند جاری باید با تمام اصحاب رسانه استان تسویه حساب کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید