گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۰۴ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
افزایش اعتبارات فرهنگی و هنری لرستان در قالب برنامه‌های تخصصی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از افزایش اعتبارات فرهنگی و هنری لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، احمد حسین فتایی افزود: در جلسه ای با حضور مقام عالی وزارت و معاونین وزیر، موضوع اعتبارات فرهنگی و هنری لرستان بررسی و با افزایش آن در سال جاری موافقت شد.

فتایی افزود: روز دوشنبه بیست و چهارم خرداد ماه، ضمن حضور در جلسه شورای معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته، نیازمندی های حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت های دینی استان به وزیر و معاونین وزارت ارائه گردید.

وی تصریح کرد: با دستور وزیر مقدمات انعقاد تفاهم‌نامه های فرهنگی، هنری و مطبوعاتی با معاونت ها صورت گرفته و بر همین اساس شاهد افزایش اعتبارات استان در قالب برنامه‌های تخصصی در سال جاری خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: در حوزه زیر ساختی و عمرانی نیز پیگیری های لازم در جهت تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام استان شامل مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان های دورود، ازنا، الشتر و چگنی، تالار های آمفی تئاتر و نگارخانه، هنرستان هنرهای زیبا، تالار مرکزی خرم آباد و …صورت گرفت که با موافقت مقامات وزارتی روبرو شد.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: موافقت نامه لازم در جهت برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری با گستره کشوری نیز دریافت شد که انشاالله به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید