تاریخ: ۱۱:۲۵ :: ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
انهدام باند سارق حرفه‌ای در کوهدشت

فرمانده انتظامی استان لرستان از انهدام باند سارقان حرفه ای و کشف 30 فقره سرقت در شهرستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر سرقت تجهیزات کشاورزی در سطح شهرستان کوهدشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت، پس از شناسایی اعضای این باند آنان را در حین سرقت ابزار آلات کشاورزی مشاهده و به آنان دستور توقف دادند .

وی افزود: متهمان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده که با سرعت عمل پلیس دستگیر و در بازرسی از خودروی آن ها تعدادی لوله و ابزارآلات کشاورزی،کابل برق، آهن آلات ساختمان های نیمه کاره و تعدادی آچار کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی قضایی متهمان به مقر انتظامی منتقل و در بررسی سوابق آن ها مشخص شد که هر دو نفر از سارقان سابقه دار می باشند که قبلا هم در سرقت تجهیزات برقی و ابزار کشاورزی فعالیت داشته اند.

سردار الهی با اشاره به اینکه متهمان به ۳۰ فقره انواع سرقت اعتراف نموده اند گفت: تا کنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.
وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

فرمانده انتظامي استان لرستان در پايان از شهروندان خواست: به منظور پيشگيري از سرقت به توصيه و هشدارهاي پليسي توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و يا تردد افراد مشکوک مراتب را سريعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام نمايند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید