بازدید وزیر صمت از سامان کاشی بروجرد؛
تاریخ: ۹:۱۵ :: ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
این واحد تا پایان سال جاری فعال و ۴۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند

شرکت سامان کاشی واقع در شهرستان بروجرد یکی از صنایع بزرگ استان لرستان محسوب می‌شود.در سال ۱۳۶۳ در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و در زمینه تولید انواع کاشی دیواری با ظرفیت سالانه ۳ میلیون متر مربع و با اشتغال ۵۰۰ نفر فعالیت خود را آغاز نمود. تجهیزات و تکنولوژی این کارخانه مربوط به کشور ایتالیا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این واحد بزرگ صنعتی با توجه به تعطیلی چند سال اخیر نیاز به اورهال دارد و در صورت رفع مسائل و مشکلات( بانکی و تامین اجتماعی) امکان استفاده بهینه از امکانات موجود (۱۰۰ هزار متر مربع زمین،۴۳ هزار متر مربع زیربنا و تاسیسات کامل برق، گاز، آب و خطوط تولید) فراهم می گردد.
شایان ذکر است: با احیا این کارخانه بار دیگر میتوان شاهد عرضه محصولات با کیفیت شرکت سامان کاشی در سطح بازارهای داخلی و بین المللی بود در همین راستا وزیر صمت در سفر به لرستان در بازدید از این کارخانه گفت: با پرداخت تسهیلات به کارخانه سامان کاشی این واحد تا پایان سال جاری فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

سید امین فاطمی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده پنجاه میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی و بازسازی ماشین آلات این واحد مصوب شده است.

‌فاطمی ادامه داد: این تسهیلات را بانک صنعت و معدن پرداخت می‌کند.

‌وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: طبق وعده مدیر عامل کارخانه قرار است این واحد تا پایان سال جاری فعال و ۴۰۰ نفر مشغول به کار شوند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید