گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۴۲ :: ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
بدون استاندارد، هزینه های تولید بالا می رود

صبح امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در لرستان مطرح شد: بدون استاندارد، هزینه های تولید بالا می رود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در اولین روز از هفته استاندارد که با شعار “استانداردها، وفاق ملی، مشارکت مردمی” نامگذاری شده بود، آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد لرستان با حضور تعداد بیشماری از تولیدکنندگان، صنعتگران، مسئولین کنترل کیفیت، شرکت های بازرسی، آزمایشگاه های همکار و مسئولین استانی در شهر خرم آباد برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سرپرست اداره کل استاندارد استان ضمن بیان عملکرد اداره کل برنامه های آتی اداره کل استاندارد استان را تشریح کردند.

رهنما در این مراسم گفت: کنترل و تضمین کیفیت در واحدهای تولیدی و خدماتی شرط سودآوری و عدم توجه به استانداردها باعث از دست رفتن اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان خواهد شد.

سخنران بعدی این مراسم سیروس ابراهیمی، معاونت هماهنگی اموراقتصادی استانداری استان لرستان بود.

دکتر ابراهیمی گفت: بدون استاندارد هزینه های تولید افزایش می یابد وگاهی اصراف و هدر رفتن منابع نتیجه عدم توجه به استانداردسازی است.

وی افزود: استاندارد باید در زندگی فردی فهمیده و عمل شود و لذا ترویج استاندارد بایستی از مدارس شروع شود.

در پایان این مراسم از ۷ واحد تولیدی و خدماتی استان که در زمینه ارتقاء کیفیت و رعایت استانداردها اقدامات موثری انجام داده بودند تقدیر بعمل امد.

همچنین دراین مراسم به مدیران کنترل کیفیت نمونه لوح تقدیر اهدا گردید و به چهار آزمایشگاه همکار استانی که موفق به دریافت استاندارد ۱۷۰۲۵ شده بودند، گواهینامه اهدا شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید