معاون عمرانی استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۲۹ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
تلاش جمعیت هلال احمر در بحران کرونا ستودنی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تنها راه خروج استان از عقب‌افتادگی تلاش مضاعف و همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر احمدرضا دالوند در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه مردم قدرشناس خدمات صادقانه هستند، اظهار کرد: نیروهای هلال احمر با خدمات‌رسانی و حضور گرم و پرتلاش خود در حوادث باعث جلب اعتماد مردم شده‌اند.

وی افزود: حضور پرتلاش این جمعیت در حوادثی چون زلزله، سیل، امداد جاده‌ای و حادثه‌دیدگان در ارتفاعات، همچنین در دوران شیوع ویروس کرونا ستودنی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: بحث آموزش و تربیت نیروهای متخصص امری مهم و کلیدی است، همچنین برای تقویت هلال احمر در زمینه‌های مختلف باید از ظرفیت خیرین استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه لرستان در بحث زیرساختی دارای عقب افتادگی تاریخی است، افزود: تلاش مضاعف و همگانی تنها راه خروج استان از این عقب‌افتادگی است، مناطق در حال توسعه و یا توسعه یافته دارای زیرساخت‌هایی هستند که در گذشته آماده شده است.

دکتر دالوند خاطر نشان کرد: لرستان علیرغم منابع خدادادی آب و با خروج حدود ۱۲/۵ میلیارد مترمکعب روان‌آب از استان، در حوزه کشاورزی و آب آشامیدنی با چالش مواجه است که اگر سد‌ها و شبکه‌های آب در گذشته احداث می‌شد اکنون مشکلات کمتر بود.

وی بر لزوم جلوگیری از کشت محصولات آبدوست تاکید کرد و افزود: این استان در بحث اشتغال رتبه‌های نخست بیکاری کشور را دارد که پس از مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان شرایط بهتر شده اما برای خروج از این وضعیت نیاز به تلاش شبانه روزی دارد.

در این مراسم با حکم رئیس جمعیت هلال احمر کشور محمد قدمی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر لرستان منصوب شد و زحمات صارم رضایی مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر لرستان تقدیر شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید