گروه: خبر
تاریخ: ۱۳:۲۱ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
بررسی عملکرد و مشکلات بهزیستی شهرستان دورود

با هدف بررسی عملکرد و مسائل و مشکلات بهزیستی شهرستان دورود و همچنین ایجاد تعامل هر چه بیشتر بین حوزه ها جلسه شورای معاونین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فاطمه زهرا توکلی در این جلسه با اشاره به ضرورت برگزاری منظم جلسات شورای معاونین و پیگیری مجدانه مصوبات ، برارائه گزارش فعالیتها و عملکرد حوزه ها در هر یک از جلسات هفتگی شورای معاونین را نشانه اهمیت عملکرد حوزه ها در پیشبرد اهداف سازمان دانست و بر لزوم تنظیم گزارش عملکرد جامع با توجه به اهداف ، ماموریتها، راهبردها و گروه های هدف در هر حوزه تاکید کرد.

سرپرست بهزیستی استان در ادامه این این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه ها در دیداری صمیمانه که با کارشناسان و کارکنان صورت گرفت به صورت چهره به چهره پای حرفها و درد دل کارکنان بهزیستی شهرستان نشست و قول مساعد دادند در خصوص رفع مشکلات اداری این عزیزان اهتمام ویژه را داشته باشند.

توکلی در پایان جلسه شورای معاونین در دفتر مسئول بهزیستی شهرستان دورود با تنی چند مددجویان و جامعه هدف دیدار و دستورات لازم جهت بررسی مشکلات آنها را صادر کرد.

گفتنی است: در پایان این جلسه تیم نظارت بهزیستی استان از تعدادی از مراکز تحت نظارت بهزیستی و کمپ ها در سطح شهر دورود بازدید بعمل آوردند و نقات قوت و ظعف و در مواردی بررسی فعالیتها و مسائل و مشکلات این مراکزاز نظر گذرانده شد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید