گروه: خبر
تاریخ: ۱۵:۳۹ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و کارخانجات شهرستان دورود

سومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان دورود روز پنج شنبه هجدهم مرداد ماه، به میزبانی کورانی فر فرماندار شهرستان و با حضور مجید کیانپور نماینده شهرستان های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت معدن و تجارت، بیات معاون درآمدهای مالیاتی شهرستان ها، رئیس امور مالیاتی شهرستان دورود، صاحبان صنایع شهرستان و سایر اعضا و مدعوین در محل سالن اجتماعات فرمانداری دورود برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این جلسه، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان بیان شده و تصمیمات لازم توسط مدیران اتخاذ گردید. در حوزه مالیات مسائل و مشکلات اتحادیه سنگبران، شهرک های صنعتی و شرکت سیمان مطرح گردیده و تصمیمات لازم در خصوص برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی مالیات تولیدکنندگان اتخاذ گردید.

محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان با بیان اینکه رویکرد اصلی این اداره کل ایجاد تعامل با واحدهای صنعتی است، بیان داشت: برای جلوگیری از بروز مشکلات، بایستی صاحبان واحدهای صنعتی، قوانین مالیاتی که قوانین پیچیده ای است را از طریق افراد متخصص و آموزش دیده پیگیری نمایند. وی ادامه داد: در بسیاری موارد شاهدیم که صاحبان صنایع با قوانین و مقررات و آیین نامه های مالیاتی آشنایی ندارند.

وی در ادامه افزود: داشتن دفاتر قانونی، ثبت صحیح دفاتر، داشتن اسناد و مدارک و تسلیم به موقع اظهارنامه عملکرد از اصول مهم رسیدگی به پرونده های مالیاتی است.

محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان در پایان گفت: شهرداری ها و دهیاری ها، بخش سلامت و درمان و ورزش از جمله بخش هایی هستند که بخشی از درآمدها و عوارض مالیات بر ارزش افزوده به آنها تعلق می گیرد و این امر سبب ایجاد تحولات قابل توجهی در توسعه این حوزه ها گردیده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید