گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۳۲ :: ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
برپایی موکب اربعین حسینی توسط شرکت توزیع برق استان لرستان

شرکت توزیع برق استان لرستان در استان های ایلام و لرستان اقدام به برپایی مواکبی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به صورت شبانه روزی به زائرین اربعین نمود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت در این خصوص اظهار داشت: از جلوه های زیبایی اربعین خدمت به زائران حسینی است و زیبایی آن با برپایی مواکب خدمت رسانی به زوار دو چندان می شود.

مهندس فریدون خودنیا با بیان اینکه امسال نسبت به سال های  گذشته شاهد افزایش چشمگیر زوار اربعین حسینی بودیم، گفت: شرکت توزیع برق لرستان افتخار می کند که امسال نیز در کنار هم وطنان حضور فعال داشته و در این راهپیمایی عظیم کار خدمت رسانی را ادامه داده و توانسته است سهم ناچیزی در برگزاری باشکوه این مراسم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد شرکت توزیع برق لرستان به همین منظور اقدام به برپایی مواکبی  جهت خدمت رسانی به زوار سیدالشهدا نمود.

مهندس خودنیا  در پایان گفت نیروهای شرکت توزیع به صورت شبانه روزی  در ۳ شیفت کاری آماده خدمت رسانی به زائرین بوده و علاوه بر پذیرایی در موکب ها ،اقداماتی دیگری نیز صورت گرفت که اهم آن به شرح ذیل می باشد:

نصب ۳۹ دستگاه پروژکتور LEDنصب ۲۱ اصله پایه بتونی ۴۰۰*۹کابل کشی بیش از ۱۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیفنصب و چک کردن بیش از۲۰۰ دستگاه چراغ ۱۵۰ واتنصب تابلو معابر

در ادامه دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت توزیع برق استان لرستان با اشاره به حضور دشمن شکن شیعیان و عاشقان اهل بیت از سراسر جهان در راهپیمایی عظیم اربعین، اظهار داشت: مردم مسلمان ایران همواره نشان دادند که هر جا پای اهل بیت، اسلام و انقلاب در میان باشد در کنار رهبر دلسوز خود قرار گرفته و آماده جانفشانی هستند.

مهدی حیدری زاد ادامه داد: بر اساس جلسه ای که به همین منظور در شورای فرهنگی و دینی شرکت برگزار گردید برخی اقدامات در جهت خدمات رسانی بهتر و شایسته تر به زوار اربعین مصوب گردید.

وی بعضی اقدامات تصویب شده در این جلسه را اینگونه عنوان نمود: برپایی ۳ موکب در استان لرستان و استان ایلامافزایش شیفت های شبانه روزی جهت خدمت رسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمات

حیدری زاد در پایان خاطرنشان کرد: بر همه مسئولین لازم است که این حضور فراگیر را ارج نهاده و در راستای خدمت بهتر به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

 

بازگشت به خانه
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید