گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۳۶ :: ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
برگزاری ششمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر در لرستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از برگزاری ششمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر در ۱۰ شعبه این جمعیت در شهرستانهای لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته؛ محمد قدمی در این خصوص اظهار داشت؛ از ساعت ۸ ونیم صبح جمعه نوزدهم مرداد ماه برابر اطلاع رسانی های قبلی ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در ۱۰ حوزه اخذ رای در شهرستانهای استان لرستان آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با شاره به اینکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و اساس نامه جمعیت هلال احمر، هر چهار سال یک بار انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در شعب شهرستانی برگزار می شود افزود: از تعداد ۱۲هزار و ۸۷۱ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در لرستان، تعداد ۱۰۲ نفر کاندید ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۵ نفر برای شورای اجرایی و ۲۷ نفر برای بازرسی کاندید شده اند.

محمد قدمی با اشاره به اینکه در این دوره تعداد ۸۰ نفر با رای اعضای شهرستان ها انتخاب می شوند ادامه داد: از این تعداد ۴۰ نفر اعضای اصلی شورای اجرایی، ۲۰ نفر اعضای علی البدل و ۲۰ نفر هم بازرس، ۱۰ نفر اصلی و ده نفر علی البدل هستند

وی در ادامه به تعداد مجمع هر شهرستان اشاره کرد و گفت: مجمع هر شهرستان شامل ۴ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عل‌البدل و یک نفر بازرس اصلی و یک نفر عل‌البدل است.

وی گفت در مراحل بعدی انتخابات استانی و سپس انتخابات مجمع کشوری و تعیین اعضای شورای عالی هلال‌احمر برگزار خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید