گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۳۶ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور / گرامیداشت ۶۵۴۴ شهید استان لرستان

در جلسه‌ای با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و نماینده فدراسیون وزنه‌برداری کشور و اعضای هیأت، چگونگی برگزاری مسابقات کشوری نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در جلسه‌ که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و دکتر حبیب‌پور نماینده فدراسیون وزنه‌برداری کشور و اعضای هیأت وزنه‌برداری استان برگزار گردید.ضمن تقدیر از کادر مدیریت هیات وزنه‌برداری استان، این هیئت را یکی از قطب‌های وزنه برداری کشور قلمداد کردند و از زحمات سید علی شاهرخی رییس هیات وزنه‌برداری استان تقدیر بعمل آمد.

قیاسی مدیر کل ورزش و جوانان نیز با اشاره به درخشیدن ورزشکاران لرستان در مسابقات کشورهای اسلامی و مسابقات کشوری بانوان و کسب رتبه نخست تیم لرستان، اظهار امیدواری کرد که مسابقات کشوری نوجوانان با عنایت به ظرفیت هیات وزنه‌برداری و پشتیبانی تمام قد استان، با کیفیت بالا و در تراز ملی برگزار گردد.

در ادامه این جلسه، چگونگی برگزاری مسابقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است: این مسابقات در تاریخ سه شنبه ۲۹ شهریور و با حضور چهره های شاخص کشوری(سجاد انوشیروانی، حسین رضا زاده، بهداد سلیمی و دیگر چهره‌ها و مشاهیر وزنه‌برداری ایران)در سالن چاغروند و در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

یادآوری می‌شود: حضور برای عموم آزاد است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید