گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۳۸ :: ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
بزرگداشت روز خبرنگار در قلعه فلک‌الافلاک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد: آیین تجلیل از خبرنگاران استان همزمان با هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار در قلعه فلک‌الافلاک برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اعظم روانشاد شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده برای ثبت جهانی «دره خرم‌آباد» و قلعه «فلک‌الافلاک» گفت: ثبت جهانی شدن یک اثر تاریخی قطعاً به افزایش احساسات ملی‌گرایانه و هویتی نیز کمک زیادی می‌کند و در سال‌های اخیر نیز مردم نیز در این‌باره بیشتر دغدغه‌مند شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار قرار داریم، افزود: روز خبرنگار، روز تکریم حق‌طلبی، صداقت و تلاش بی‌وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.

روانشاد با اشاره به اهمیت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری مراسم در شان خبرنگاران استان گفت: آیین تجلیل از خبرنگاران استان لرستان گرامی‌داشت جانباز سرافزار و خبرنگار پیشکسوت «حسن مرادی» روز هفدهم مرداد ماه با عنوان «راویان حقیقت» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آیین با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و استانداری لرستان و خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود افزود: این مراسم چهارشنبه ۱۷ مرداد در قلعه فلک‌الافلاک برگزار خواهد شد و متعاقب این برنامه خبرنگاران سایر شهرستان‌های استان نیز از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها تجلیل خواهند شد.

عطا حسن‌پور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز در این جلسه بر همکاری‌های لازم در برگزاری این مراسم تاکید کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید