معاون سیاسی استاندار:
تاریخ: ۱۷:۰۳ :: ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
تبدیل وضعیت ایثارگران تا پایان سال جاری تحقق پیدا می‌کند/ شهرداری موظف به بهسازی تصویر شهدا است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در حاشیه برگزاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه ملی و شرعی برای همه کسانی است که در سایه امنیت خون شهدا زندگی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بهرام ستاری افزود: در آستانه ۲۲ اسفند روز شهدا فضای شهرها به عطر شهدا نورانی و معنوی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در این جلسه مصوبات خوبی داشتیم که مهمترین آن تبدیل وضعیت ایثارگرانی تا پایان سال جاری است، این مهم با هماهنگی بنیاد شهید و مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تحقق پیدا می‌کند.

ستاری اضافه کرد: همچنین شهرداری موظف شد بهسازی تصویر شهدا را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ درختکاری در راستای  زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: اختصاص یک پارک محله‌ای به نام بانوان شهدا نیز از مصوبات این شورا بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: همچنین قرار است تا پایان سال برگزاری یادواره ۱۳ شهید دانش آموز در طرحان را هم داشته باشیم.

ستاری در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هم افزایی داشته باشند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید