گروه: خبر
تاریخ: ۱۳:۳۸ :: ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
تخریب یک واحد ویلای غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان اعلام کرد: در 18 ماه گذشته 114 مورد قلع و قمع ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علی خادمی صبح امروز در حاشیه قلع و قمع یک واحد ویلای غیر مجاز به مساحت ۳۸۰ متر مربع و در دو طبقه که در اراضی کشاورزی حاشیه شهرستان خرم آباد بنا شده بود، اظهار کرد:۷۳ مورد حکم قلع و قمع سنواتی در شهرستان خرم‌آباد وجود دارد که علیرغم اخطار های چند باره متأسفانه اقدام به احداث بنا نموده اند .

وی با اشاره به اینکه رعایت قانون باعث پیشگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز می شود، اظهار کرد: اجرای اینگونه موارد در حالی که زیبنده نیست اما با توجه به رعایت و اجرای قانون لازم الاجراء می باشد.

علی خادمی خواهان مشارکت مردم در شناسایی و معرفی خاطیان ساخت و سازهای غیر مجاز از طریق سامانه تلفنی ۱۳۱ مربوط به امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان شد.

وی در پایان به هم استانیها توصیه کرد: چنانچه قصد خرید و فروش اراضی کشاورزی را دارند به هیچ عنوان بدون مشاوره با امور اراضی و جهاد کشاورزی شهرستان ها اقدام به عمل ننموده چرا که در اکثر موارد مشاهده گردیده افراد سود جو و واسطه با ایجاد بازار های کاذب و حبابی در مناطق خوش آب و هوای استان اقدام به قطعه بندی و فروش اراضی کشاورزی می نمایند که این امر خلاف قانون بوده و باعث پیگیری قانونی و برخورد با متخلفان می گردد، لذا چنانچه افرادی ندانسته و یا نا آگاهانه از این اراضی خریداری نمایند در آینده متضرر خواهند شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید