گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۴۷ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تولید سالانه ۵۰ تن خیار در مجتمع گلخانه ای دیناروند

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان از تولید سالانه ۵۰ تن خیار در سطح ۲۳۰۰ متر مربع در مجتمع گلخانه ای دیناروند خبر داد. دکتر بازدار ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به همراه مهندس ابراهیمی ، معاون بهبود تولیدات گیاهی و مهندس احمدوندی ، مدیر باغبانی این سازمان صبح […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان از تولید سالانه ۵۰ تن خیار در سطح ۲۳۰۰ متر مربع در مجتمع گلخانه ای دیناروند خبر داد.

دکتر بازدار ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به همراه مهندس ابراهیمی ، معاون بهبود تولیدات گیاهی و مهندس احمدوندی ، مدیر باغبانی این سازمان صبح امروز از مجتمع گلخانه ای دیناروند حوزه عمل جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد بازدید نمودند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در این بازدید اظهار کرد: ۵۵ واحد گلخانه ای جمعاً به مساحت ۱۲ و نیم هکتار مفید در حال حاضر و در تمام فصول سال انواع خیار ، گوجه فرنگی و بامیه را تولید می نمایند و تعداد ۲۰۰ نفر در این مجتمع مشغول به کار می باشند.

دکتر بازدار افزود : استفاده بهینه از منابع آب و خاک لزوم صرفه جویی در این زمینه از جمله برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی به منظور توسعه کشت گلخانه ای می باشد.

وی در پایان گفت :افزایش کیفیت محصول ، تولید محصول سالم و عاری از مواد آلوده کننده و همچنین کنترل بیماریها و آفات از جمله مزیت های کشت گلخانه ای می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید