تاریخ: ۲۲:۱۴ :: ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
جزییات بازگشایی مدارس در لرستان

سرپرست آموزش و پرورش لرستان خبر داد: کلاس‌های درس با جمعیت کمتر از ۱۵ دانش‌آموز در مدارس روستایی استان از اول مهرماه با مجوز منطقه، به صورت حضوری دایر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید عیسی سهرابی با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: همچنین مدارس روستایی استان با کمتر از ۳۰ نفر دانش آموز، به درخواست مدیر، با مجوز منطقه و از طریق گروه بندی ۱۵ مهرماه به صورت حضوری بازگشایی می شوند.

وی با بیان اینکه کلاس درس مدارس شهری استان مهرماه غیرحضوری بازگشایی می شود ادامه داد: پارسال بیش از ۸۲ درصد دانش آموزان استان در شبکه شاد بودند و احراز هویت شدند و امسال نیز با اعمال تغییرات بصری در برخی ویژگی ها ارتقا می یابد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: برای دانش آموزان مدارس شهری که فاقد گوشی هوشمند هستند، علاوه بر آموزش تلویزیونی، قرار است درسنامه هایی برای توزیع میان آنها در اختیار مدارس قرار گیرد.

سهرابی در خصوص لباس فرم مدارس افزود: این امر امسال اجباری نیست و به شورای مدرسه واگذار شده است اما در مجموع دانش آموزان می توانند لباس پارسال یا معمول را در چارچوب فرهنگ ایرانی اسلامی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: هنگام ثبت نام تنها باید هزینه کتاب و بیمه از اولیا دریافت شود و مابقی هزینه ها خلاف قانون است مگر اینکه از طریق انجمن اولیا و مربیان و با رضایت والدین باشد.

به گفته وی تاکنون پنج مدیر مدرسه استان در خصوص دریافت مبالغ خارج از هزینه بیمه و کتاب تذکر گرفته اند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید