گروه: خبر
تاریخ: ۱۷:۰۱ :: ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
حضور تیم المپیاد مهارت لرستان در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۵۴۴ رقابت کننده از ۳۱ استان کشور برگزار شد و تیم المپیاد مهارت استان لرستان با حضور ۱۲ نخبه مهارتی استان و به سرپرستی مرتضی فرج پور دبیر تیم مهارت استان در این مراسم حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر پاک سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این مراسم گفت: این مسابقات سرآغازی برای جریان جدیدی دیگر در حوزه مهارت آموزی کشور است.

وی خطاب به نخبگان مهارتی کشور گفت: توانایی محصول دانش نافعی است که شما از آن برخوردار هستید. ماموریت جدی بر عهده شماست و شما باید به عنوان سفیران فرهنگ مهارت آموزی فعالیت کنید.

دکتر پاک سرشت اظهار داشت: در شرایط و وضعیت فعلی کشور که دشمنان تصمیم گرفته ما را از ناحیه توان داخلی دچار مشکل کنند، به این انگیزه و انرژی نیاز داریم.

راه حل قطعی کشور ما تکیه بر توان داخلی و توانی است که در کشور رشد کرده است.

دکتر پاک سرشت تصریح کرد: نیروی انسانی توانمند که ظرفیتهای بی پایان کشور را به ثروت تبدیل کند باید از مهارت برخوردار باشد و شما از آن نیروی انسانی هستید.

وی تصریح کرد: مهارت آموختگان پایبندترین افراد به منافع ملی هستند و فعالیتی که انجام می دهند باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی و لزوم آشنایی بیشتر جامعه با این امر مهم بیان داشت: این رویداد یک رویداد ملی است و جای دستگاههای ذیربط آموزشی و وزارتخانه های متقاضی مهارت آموزی در آن خالی است.

در ادامه مراسم قرائت دسته جمعی سوگندنامه کارشناسان و کارآموزان به اجرا درامد و با رژه اعضای تیم هریک از استانها بر روی سن که با موسیقی محلی آن استان همراه بود، مراسم پایان یافت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید