وزیر بهداشت در سفر به لرستان:
گروه: خبر
تاریخ: ۱۹:۲۲ :: ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
حمایت های بیمه ای کمرنگ است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان از کمبود تخت برای بیماران و اعصاب و روان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عصر امروز سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان روانپزشکی مهر خرم آباد با تاکید بر اینکه بیماران این حوزه جزو مظلوم ترین بیماران در کشور و البته در کشورهای دیگر هم هستند اظهار داشت: در کشور ما به دلیل جنگ تحمیلی، بلایای طبیعی و در عین حال آمار بالای تصادفات و … قطعا تالمات روحی و روانی متفاوت است، ممکن است از نظر آمار با دیگر کشور ها شبیه باشیم اما از نظر عمق ابتلا متفاوت هستیم.

وی با بیان اینکه تعداد تخت های بیماران اعصاب و روان کم است ادامه داد: خوشحالم با این افتتاح و اضافه شدن تخت ها به استانداردهای کشوری می رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه البته فضا یک بخش است و بخش عمده، کار و تلاش پرستاران و کارکنان حوزه سلامت و حمایت بیمه ها است که این حمایت خیلی کمرنگ است گفت: امیدواریم برای داروهای آن ها و حمایت های اجتماعی برنامه هایی را داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه یکی از استان هایی که بایستی در شرایط جدید اقتصادی آسیب نبیند لرستان است، افزود: پروژه های در دست اقدام نیاز به حمایت بیشتر دارد که باید حمایت ملی از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش اقتصادی، دولت، استانداری و وزارت بهداشت در این حوزه صورت گیرد.

وی بیان داشت: حتما ما تلاش می کنیم آسیبی به استان وارد نشود و این نهضتی که شروع شده برای جبران آنچه در گذشته باید انجام می شد و عقب ماندگی تاریخی در بخش خدمات درمانی و بهداشتی داشته جبران شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: حضور موثر و جدی لرستانی ها در جنگ تحمیلی، میزبانی از رزمندگان که می آمدند از این منطقه عبور می کردند و خود را به جبهه می رساندند مثال زدنی است و در حافظه تاریخی مردم ایران است و خواهد بود.

منبع:روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید