گروه: عکس روز
تاریخ: ۲۱:۵۹ :: ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
خاطرات به یادماندنی در رستوران به یادماندنی

اینجا خیابان ناصرخسرو است. اغذیه فروشی و مراکز تهیه غذاهای زیادی وجود دارد اما آنچه که رستوران به یاد ماندنی را واقعا به یادماندنی جلوه می دهد

اینجا خیابان ناصرخسرو است. اغذیه فروشی و مراکز تهیه غذاهای زیادی وجود دارد اما آنچه که رستوران به یاد ماندنی را واقعا به یادماندنی جلوه می دهد این است که در مکانی قرار دارد که مشتری از لحاظ پارک خودروی شخصی با مشکلی مواجه نیست و از سوی دیگر چون در مرکز شهر قرار دارد، امکان دسترسی از هر نقطه ای به آن وجود دارد.این رستوران در متراژ ۴۰۰ متر با طراحی سنتی و صدای شرشر آب، جلوه ای از طبیعت را تداعی می کند.

مدیر این رستوران مسعود جلیلی ست. وی متولد سال ۱۳۴۵ و جزو پیشکسوتان عرصه ورزش فوتبال استان و کشور است.

جلیلی در گفتگو با خبرنگاران استان با اشاره به سابقه ورزشی خود در این رشته گفت: از سال۱۳۶۴ جزو تیمهای منتخب جوانان لرستان بودم و نیز منتخب آموزشگاه و تیم ارتش بودم که در بسیاری از باشگاه ها ایران نیز بازی کرده ام.

مدیر رستوران به یاد ماندنی در خصوص مدیریت فعلی اش بیان داشت: ابتدا تخصصم فوتبال بود و پس از بازنشستگی بخاطر علاقه زیادم به هتلداری و رستورانداری وارد این کار شدم و الان قریب ده سال است که تجربه رستورانداری دارم.

جلیلی با بیان اینکه این مکان فضایی مختص لژ خانوادگی ست،گفت: با توجه به ۱۰ سال سابقه رستورانداری سعی کردیم، محیطی را بوجود بیاوریم که متفاوت از تمام رستوران های شهر باشد.

وی افزود: این مکان دارای بخشهای سفره خانه سنتی، کافی شاپ، فست فود و چند آشپرخانه مجزا ست.

مدیر رستوران به یاد ماندنی ادامه داد: این رستوران دارای فضایی ست که به عقیده بنده شخصیت دارد و کاملا از لحاظ سرویس دهی و پذیرایی متفاوت است که برای نیل به هدف هزینه های زیادی را متحمل شده ایم.

وی در خصوص اشتغالزایی این واحد نیز ابزار داشت: ۱۰ جوان با سلیقه و اخلاقمند در اینجا مشغول به کار هستند که با تمام توان و استفاده از تجربیاتمان آماده پذیرایی از شهروندان عزیز می باشیم.

مدیر این رستوران اضافه کرد: پذیرایی این رستوران شامل سفره خانه سنتی، فست فود، پیتزا،سلف سرویس انواع غذاهای آماده و خانگی ست.

وی تاکید کرد: آشپزهای این رستوران از بهترین آشپزان شهر بوده و از لحاظ نظارت بهداشت در تراز بالایی قرار داریم و نیز کیفیت مواد اولیه و خرید بروز از اولویت های کاری ماست.

جلیلی در خاتمه گفت: با تجربه ای ۱۰ ساله و بهره گیری از بهترین امکانات و دانش رستورانداری سعی کرده ایم، فضایی برای همه سلیقه ها و ذائقه ها ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است: مسعود جلیلی یکی از بازیکنان تکنیکی فوتبال لرستان در دهه های ۶۰ و ۷۰ بود که در میان هواداران به مارادونای فوتبال لرستان شهرت داشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید