معاون سیاسی استاندار:
تاریخ: ۱۰:۰۵ :: ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
خبرنگاران سربازان جبهه اطلاع‌رسانی و تبیین هستند / ادارات موظفند تا ۱۵ اسفندماه مطالبات خبرنگاران را واریز کنند

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گفت: امروز رسانه و خبرنگاران در شرایط فعلی و دسیسه‌های دشمنان به منزله سربازان جبهه اطلاع‌رسانی و تبیین هستند و ضرورت دارد همه مدیران با این سربازان جنگ نرم، همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز آیین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان لرستان با حضورمعاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، مدیر روابط عمومی استانداری لرستان، مسئول بسیج رسانه استان و اصحاب رسانه استان لرستان برگزار شد.

ستاری معاون سیاسی استاندار در این اختتامیه رسانه‌گریزی مدیران را موجب تاسف و ضعف کاری دانست و تاکید کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها در امر خطیر اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی نقش موثر و غیرقابل کتمانی دارند لذا همه دستگاه‌های اجرایی باید با رسانه‌ها در ارتباط و تعامل باشند چرا که ارتباط با رسانه و خبرنگاران موجب شناسایی، رفع معضلات اجتماعی و نیز رشد افکار عموم خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار در خصوص مطالبات خبرنگاران نیز اذعان داشت: کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظفند تا ۱۵ اسفندماه مطالبات خبرنگاران را واریز کنند و حق هیچ رسانه‌ای نباید تضییع شود‌.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید