استاندار:
گروه: خبر
تاریخ: ۱۶:۵۸ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
خرم آباد می تواند محور هم افزایی قوم لر باشد

استاندار لرستان در آیین افتتاحیه ی جشنواره ی موسیقی قوم لر که با حضور هنرمندان ١١ استان لر نشین کشور در باغ گلستان قلعه فلک الافلاک خرم آباد برگزار می شود، گفت : خرم آباد می تواند به عنوان مرکز و محور هم افزایی قوم لر عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید موسی خادمی در آیین افتتاحیه و اولین شب از جشنواره ی موسیقی لری که در باغ گلستان قلعه فلک الافلاک خرم آباد برگزار می شود ، گفت: بدون هیچگونه تعصبی اعتقاد دارم لرستان و خرم آباد می تواند به عنوان مرکز و محور هم افزایی قوم لر ایفای نقش کند.

وی افزود: برگزاری این جشنواره علاوه بر هم افزایی بیشتر استان های لر نشین کشور، موجب ایجاد انگیزه در هنرمندان و شادی و نشاط در سطح جامعه می شود.

استاندار لرستان در پایان خاطر نشان ساخت : هم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان به خوبی از پس اجرای این جشنواره بر آمده و به صورت کاملاً هماهنگ جشنواره ی موفقی را برگزار کرده اند.

گفتنی ست: این جشنواره تا ۲۶ مردادماه هر شب برگزار خواهد شد و ساعت شروع آن نیز راس ساعت ۱۸ الی ۲۳ خواهد بود که با توجه به استقبال گرم مردم هنردوست استان تا پاسی از اواخر شب ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است: شرکت برای عموم رایگان است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید