گروه: عکس روز
تاریخ: ۱۴:۴۷ :: ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
خمیر دندان نمک دریا دستاورد جدیدی از داروسازی دکتر جهانگیر

خمیردندان پرونایس « حاوی نمک دریا» برای اولین بار در کشور توسط این واحد تحقیقاتی تولیدی و دانش بنیان ، فرموله و تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر واحد تحقیق و توسعه این شرکت با بیان این که نمک دریا منبع سرشاری از مواد معدنی شامل منیزیم، کلسیم، سدیم، پتاسیم، آهن و روی است، گفت: این عناصر در سلامت قسمت های مختلف بدن تاثیر قابل توجهی دارد.
دکتر سیامک بیرانوند افزود: این ترکیب همچنین حاوی فلوراید و دیگر مواد معدنی مناسب برای جلوگیری از پوسیدگی دندان می باشد.
وی ادامه داد: بسیاری از ترکیبات معدنی موجود در نمک دریا در کمک به تقویت و سلامت دندان ها بسیار تاثیرگذار هستند و بر همین اساس تولید خمیردندان پرونایس حاوی نمک دریا در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
مدیر تحقیق و توسعه داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین خواص نمک دریا برای کمک به سلامت دندانها این است که نمک دریا اسیدیته حفره دهان را کاهش داده و pH آن را متعادل می کند از این رو مانع از آسیب به مینا و ایجاد پوسیدگی و تشکیل پلاک بر روی دندان می شود.
دکتر بیرانوند گفت: یکی دیگر از خواص قابل توجه نمک دریا، خاصیت ضدالتهابی آن است بنابراین شستن دندان با خمیردندان حاوی نمک دریا به سلامت و رفع التهابات لثه کمک می ‌کند.
وی ادامه داد: وجود ترکیباتی مانند ید و گوگرد در نمک دریا که خواص ضد میکروبی اثبات شده ای دارند، سبب ضدعفونی شدن و رفع بوی نامطبوع دهان می شود.
دکتر بیرانوند گفت: خمیر دندان نمک دریا پرونایس با فرمولاسیون استاندارد و تخصصی، دندان ها را در مقابل پوسیدگی، عوامل میکروبی، تشکیل پلاک والتهابات لثه محافظت کامل می کند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید