مدیرکل پزشکی قانونی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۲۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
در دو ماهه نخست امسال ۶۳ نفر بر اثر حوادث رانندگی جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان خبر داد: در دو ماهه نخست امسال ۶۳ نفر بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، حمیدرضا نظیفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو ماهه ابتدای امسال ۶۳ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۱۷ نفر زن و ۴۶ نفر مرد بودند.

وی خاطرنشان کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۳۹۹) که ۵۷ نفر (۸ زن و ۴۹ نفرمرد) گزارش شده، رشد ۱۰.۵ درصدی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به انجام هزار و ۳۳۴ مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان، افزود: از این تعداد ۱۰۱۹ نفر مرد و ۳۱۵ نفر زن بوده‌اند.

نظیفی بیان داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار مراجعین تصادفات به پزشکی قانونی هزار و ۱۲ نفر (۷۷۸ نفر مرد و ۲۳۴ نفر زن) بود، ۳۱.۸ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در نوروز امسال با وجود شرایط شیوع کرونا در کشور شاهد افزایش حجم سفرها و ترددهای بین شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم و همین موضوع باعث افزایش آمار تلفات و صدمات جرحی حوادث رانندگی شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید