دیدار نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بامدیرکل نوسازی مدارس لرستان
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۱۰ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
تعدادی از مدارس در شهرستان کوهدشت و رومشکان فرسوده هستند و نیاز به بازسازی دارند

امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از مدارس در شهرستان کوهدشت و رومشکان فرسوده هستند و نیاز به بازسازی دارند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان،معاونین و ذیحساب اداره کل نوسازی مدارس لرستان با حجت الاسلام و المسلمین مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کوهدشت دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان، ضمن گزارشی از مدارس در حال اجرای در شهرستان های کوهدشت و رومشکان گفت: جذب خیرین جهت اجرای پروژه ها نوسازی مدارس در شهرستان می‌تواند به ما کمک خیلی زیادی کند به طوری که پروژه‌ها در شهرستان کوهدشت از محل اعتبارات خیرین در حال اجرا هستند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ، ارزش آموزشی و مدرسه سازی را امر مهمی دانست و اظهار کرد: ساخت مدرسه از ساخت مسجد هم مهم تر می باشد و هدف مدرسه سازی بر آموزشی است که باید در این راستا همه جانبه کمک کنیم.

وی ادامه داد: که تعدادی از مدارس در شهرستان کوهدشت و رومشکان فرسوده هستند و نیاز به بازسازی دارند که امیدواریم نوسازی مدارس استان لرستان در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید