گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۰۹ :: ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
دیدار مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با نماینده ولی فقیه در استان

در آغازین روزهای سال نو و در آستانه نیمه شعبان مهندس امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، مهندس غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان، رضاییان معاونت اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی و ناصر صادقی با حضور در بیت امام جمعه با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی که دکتر ویسکرمی نماینده مردم شهرستانهای خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت ، وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز و جشن نیمه شعبان اظهار داشت : بسیار امیدواریم که با کمک اداره کل نوسازی مدارس بتوانیم پروژه کانون ادب خرم آباد را به سرانجام برسانیم تا ان شاالله ضمن ایجاد بستر لازم کارهای فرهنگی و تربیتی جوانان ، زمینه اشتغال تعدادی از جوانان نیز فراهم شود .

در ادامه این دیدار ، غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان نیز به ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد شایسته و در خور توجه اداره کل نوسازی مدارس لرستان پرداخت و افزود : خوشبختانه در سال گذشته و با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) و با سرمشق قرار دادن بیانات معظم الحن که سال را به جهش تولید نامگذاری کرده بودند ، در بحث شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد ادارات کل نوسازی مدارس کشور ، توانستیم با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر همکاران مومن و متعهد خودم در نوسازی مدارس لرستان ، حائز رتبه دوم کشوری شویم .

غفوری نژاد در ادامه گفت : کار انبوه و متراکم این اداره کل طبق فرمایشات نماینده ولی فقیه در راستای عدالت آموزشی با همکاری مدیران ارشد سازمان نوسازی مدارس کشور شروع و تا کنون پروژه های آموزشی زیادی به اتمام رسیده است.

وی یادآور شد : در سال گذشته با پشتکار و تلاش همکارانمان در نوسازی مدارس و مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز کار ساخت ۷۳ مدرسه در قالب ۲۲۹ کلاس درس با زیر بنای ۳۰ هزار متر مربع به پایان رسید و تحویل آموزش و پرورش شد که قابلیت استفاده ۳۰ هزار دانش آموز را دارند ، همچنین در سال ۹۹ عملیات اجرایی ۲۱۴ کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه ساز نیز آغاز شد .

مهندس غفوری نژاد با متبرک و خوش یمن بودن ایام شعبانیه ، افزود : در همین ایام ، یک خیر عزیز برای ساخت ۳۱۳ فضای آموزشی در روستاهای استان در قالب طرح از غدیر تا ظهور به نیت ۳۱۳ یار امام عصر ( عج) اعلام آمادگی کرده و خوشبختانه تفاهم نامه این کار مهم و خداپسندانه هم به امضا رسیده است .

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان ضمن تشکر از نمایندگان مردم استان ، بویژه دکتر ویسکرمی خطاب به ایشان گفت : در بحث اعتبارات کمک کنند که بعضی از ردیف های بودجه را که در قالب طرح های دیگر وجود داشته و متاسفانه قابل اجرا در طرح های عمرانی نیستند را بتوانیم استفاده نماییم و همچنین در بحث افزایش اعتبارات عمرانی آموزشی ، پرورشی و ورزشی یاریگر ما باشند .

در پایان این دیدار به رسم ادب و یادبود ، تندیس بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز به سبب مساعدتهای حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در بحث جذب و مشارکت خیرین مدرسه ساز ، از طرف نوسازی مدارس ، به ایشان اهدا شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید