معاون استاندار لرستان:
گروه: خبر
تاریخ: ۲۰:۰۸ :: ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
راه کاهش خطر آسیب‌های اجتماعی ورزش است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم توسعه برنامه‌های ورزشی بین جوانان تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم توسعه برنامه‌های ورزشی بین جوانان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حبیب‌الله خجسته‌پور در افتتاحیه زورخانه دانش‌آموزی شهید سید علیرضا نجفی در محله پشته حسین‌آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و همچنین هفته قوه قضائیه با اشاره به اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های آموزش و پرورش است، اظهار کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی که دانش‌آموزان ما را تهدید می‌کند، بحث اعتیاد به مواد مخدر است.

وی در ادامه بهترین راه مقابله با این آسیب اجتماعی را پیشگیری عنوان کرد و افزود: برای پیشگیری باید جایگزین مناسب تعریف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: بهترین جایگزین برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد، ورزش است.

وی در ادامه افزود: اگر بتوانیم برنامه‌های ورزشی را توسعه دهیم قطعا خطر آسیب‌های اجتماعی که تهدید کننده نسل نوجوان و جوان جامعه است را کاهش می‌دهیم.

خجسته‌پور با بیان اینکه ورزش پهلوانی از قدیم در این دیار بوده و با اشاره به اینکه لرستان محل حضور پهلوانان بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم ظرفیتی که در این محله ایجاد شده است علاوه بر جذب دانش‌آموزان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی محلی برای مراودات اجتماعی در سطح منطقه باشد.

معاون سیاسی استاندار گفت: باید تلاش کنیم که از همه ظرفیت‌های ورزشی، گروه‌های اجتماعی، خیرین و دیگر نهادها در راستای توسعه ورزش و به منظور ایجاد امید و نشاط و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نهایت استفاده را ببریم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید