مدیر مخابرات منطقه لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۴۵ :: ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
رسانه ها و مخابرات همکار هستند/ پیشتازی مخابرات لرستان در انتخابات امسال

صبح امروز مدیر مخابرات منطقه لرستان در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار بیان کرد: رسانه ها و مخابرات همکار هستند و مخابرات رسالت سنگینی بر عهده داشته و وظیفه ما رساندن پیام ها و ارتباطات است که مقدمه آگاهی بخشی به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نبی‌اله شمسی‌فر عنوان کرد: کسب رتبه چهارم در مناطق هم تراز، برگزاری ۴ انتخابات شکوهمند و سیگنال رسانی برخط به شعب اخذ رای،کسب رتبه سه کشوری در حوزه ارتباطات سیار از موفقیت های مخابرات به شمار می رود.

شمسی فر در ادامه با اشاره به اینکه حوزه ارتباطات یکی از صنایعی است که می تواند بحث اشتغال و توسعه را به خوبی پوشش دهد، افزود: پروژه اتصال منازل و کسب ‌ و کارها در شهرهای اصلی استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این پروژه در حال اجرا بوده و امیدواریم تا چند ماه آینده در مراکز بخش های استان نیز عملیاتی شود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اینکه اولین مرکز داده استان در حال اجراست، افزود: امیدواریم این زیرساخت مهم به بهره برداری برسد.

وی گفت: ۴۱ روستای بالای ۵۰۰ خانوار انتخاب شده اند که به شبکه فیبر نوری متصل شوند، همچنین ۱۰۳ سایت تلفن همراه در مناطق روستایی در حال اجرا بوده که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

این مسئول اضافه کرد: لرستان یکی از سه هاب منطقه ای مرکز پاسخگویی مرکز ۱۱۸ و ۲۰۲۰ در کشور بوده و به زودی شاهد احداث مرکز جامع خدمات تماس در استان خواهیم بود که باعث می شود جزیره ای پاسخگو بودن دستگاه های مختلف جمع آوری شود.

شمسی فر در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بیش از ۳۰ بخشداری استان به فیبر نوری متصل خواهند شد و بیش از ۱۶۰ شعبه بانک های استان نیز به این زیرساخت مهم متصل شوند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: برای اولین بار در کشور مخابرات به طور صدر صد در حال اجرای شبکه پایش تصویری شهر خرم آباد بوده و امیدواریم با این اقدام آماده اجرای طرح کنترل ترافیک مرکز استان باشیم.

شمسی فر گفت: تشعشعات سایت های تلفن همراه تاکنون اثبات نشده مشکلی برای سلامت افراد ندارد و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید