سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران با شماره ۲۰۱۹۵ رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در جلسه شورای مدیران شرکت مخابرات ایران که با حضور مهندس مجید سلطانی مدیرعامل ، معاونان ومدیران ستادی مناطق مخابراتی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران رونمایی شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایات مشتریان در اسرع وقت ، راه اندازی سامانه ۲۰۱۹۵ را موجب افزایش رضایت مندی مردم دانست.
مهندس مجید سلطانی پاسخگویی راحت تر ، رضایت مضاعف مشتریان وصرفه جویی در هزینه ها را از مزایای راه اندازی سامانه بررسی به شکایات بازرسی شرکت مخابرات ایران دانست و افزود : افزایش چابکی سازمان در راه اندازی سامانه ها باید مدنظر باشد وسرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات از اهداف مهم راه اندازی این سامانه می باشد.
لازم به ذکر است: مشتریان شرکت مخابرات می توانند در صورت تماس از طریق تلفن ثابت شماره ۲۰۱۹۵ و در صورتیکه با تلفن همراه تماس می گیرند ابتدا کد استان را وارد و سپس شماره ۲۰۱۹۵ را گرفته و به مرکز بازرسی مخابرات استان مربوطه متصل وشکایات خود را مطرح واز همان طریق پیگیر شوند.