گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۱۲ :: ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
سرکشی سرزده رییس اتاق اصناف لرستان از بازار/ کلیه اصناف ملزم به رعایت شئونات ماه مبارک رمضان هستند

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان ضمن تسلیت فرا رسیدن لیالی قدر و شب ضربت خوردن حضرت امیرالمومنین(ع) از سرکشی نظارتی و ارشادی از سطح بازار و واحدهای صنفی سطح شهر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف مرکز استان اظهار کرد: امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ بازدید سرزده از بازار و اصناف استان با هدف حفظ شئونات ماه مبارک رمضان‌ در معیت حاج آقا حقیان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، سرهنگ محمدی جانشین سپاه ناحیه خرم‌آباد، سرهنگ بشارتی رییس اماکن استان، سرهنگ پیرحیاتی رییس امنیت اخلاقی استان به عمل آمد.

رحیمی تشریح کرد: بحمدلله در وضعیت بازار مشهود بود که حفظ شئونات این ماه عزیز از سوی متصدیان واحدهای صنفی رعایت می‌شود و مردم به صورت خودجوش به حرمت این ماه مبارک از روزه‌خواری پرهیز می‌کنند که از این حیث اکیپ نظارتی از اصناف مذکور تقدیر و تشکر به عمل آورد.

او خاطرنشان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان رعایت شئونات این ماه عزیز توسط کسبه الزامی است و نیز درج قیمت روی کالا به نحوی که قابل رویت باشد برای تمام واحدهای صنفی ضروری است.

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان در پایان خطاب به کلیه اصناف تاکید کرد: مراسم لیالی قدر در حسینیه عاشقان ثارالله واقع در سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار می‌شود لذا از کلیه بازاریان واصناف به منظور مشارکت در این مراسم‌ پرفیض دعوت به عمل می‌آید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید