گروه: عکس روز
تاریخ: ۱۴:۵۸ :: ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
شامپو بدن هربکس ، خنک کننده و خوشبو کننده / محصولی برای نظافت پوست بدن

یک شامپو بدن خوب علاوه بر رفع بوی نامطبوع بدن ، باعث خنکی و خوشبو شدن بدن فرد شده و علاقه و انگیزه فرد برای حضور در جمع و ارتباطات شخصی را بیش از پیش می کند.

پایگاه خبری سنگ نوشته، معرفی- اما انتخاب یک شامپو بدن مناسب از انواع محصولاتی که در قفسه های داروخانه ، فروشگاه های بهداشتی آرایشی و … خودنمایی می کند ، قطعا کار آسانی نیست.

این که چگونه می‌توانید بهترین شامپو و لوسیون بدن را برای پوست خود انتخاب کنید، نیاز به اطلاعات دقیقی از ویژگی ها وعملکرد این محصولات دارد.
بیشتر صابون‌ها و شامپو بدن‌ها، موجب از بین رفتن چربی‌هایی می‌شوند که پوست را به‌ طور طبیعی مرطوب نگه می ‌دارند و درنتیجه پوست خشک می‌شود که راه‌ حل این مشکل، استفاده از محصولات حاوی مرطوب‌کننده است.
بسیاری از شامپو بدن‌ها، لایه‌ ای از مواد مرطوب ‌کننده را بر روی پوست باقی می‌گذارند که چربی ازدست ‌رفته پوست را جایگزین می ‌کند. با انتخاب شامپوی مناسب برای پوست‌ و استعمال لوسیون بدن پس از استحمام، وقتی پوست هنوز خیس است، می‌توان از خشک شدن بیش‌ازحد پوست، جلوگیری کرد.
بررسی بوی بد بدن
یکی از مشکلاتی که به ویژه در فصل های بهار و تابستان باعث ناراحتی افراد می شود ، بوی بد بدن است. بدن بیشتر افراد با حمام نکردن به‌ قدر کافی، بو می‌گیرد. وقتی قطره عرق به سطح پوست تمیز می‌رسد، در ابتدا بو نمی‌دهد ولی بعدازاینکه باکتری‌ها یا قارچ‌های موجود در سطح پوست، چربی‌های عرق را تجزیه کردند، عرق بو می‌گیرد. بیشتر غدد عرق، چربی ندارند ولی غدد عرق اطراف سینه‌ها، اندام‌های جنسی و زیر بغل، عرقی تولید می‌کنند که چربی دارد.
شامپو ضد بوی بدن هربکس
بوی نامطبوع بدن در اثر تجزیه ترکیبات ترشح‌شده از غدد چربی پوست و عرق ایجاد می‌شود. باکتری‌ها و قارچ‌های موجود در سطح پوست این ترکیبات را به اسیدهای چرب آروماتیک تبدیل می‌کنند که بوی نامطبوع بدن را سبب می‌شوند.
استفاده از مواد مؤثره موجود در گیاهان برای جلوگیری از فعالیت این میکروارگانیسم‌ها و همچنین از بین بردن زمینه رشد آن‌ها بسیار مفید خواهد بود.
« شامپو بدن هربکس » حاوی عصاره‌های اکالیپتوس، بادرنجبویه و مورد می‌باشد که به دلیل خواص ضد میکروبی، ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی قوی این عصاره‌ها و همچنین خاصیت آن‌ها در کنترل چربی زائد پوست، این گیاهان دارویی مورداستفاده قرارگرفته‌ اند.
شامپو ضد بوی بدن هربکس با ۴۸ ساعت قدرت جلوگیری از ایجاد بوی بد بدن برای اولین بار در ایران در شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر فرموله شده است.
این شامپو به خاطر فرمول ملایم خود برای پوست‌های حساس بسیار مؤثراست. شامپو ضد بوی بدن هربکس دارای فرمولی انحصاری با خاصیت تولید کف عالی و pH سازگار با پوست است.
ویژگی‌های منحصر به فرد شامپو بدن هربکس
• دارای خاصیت تولید کف و pH سازگار با پوست
• جلوگیری از فعالیت میکروارگانیسم‌ها
• ضد میکروب، ضدالتهاب، آنتی‌اکسیدان قوی
• جلوگیری از ایجاد بوی بد بدن

منبع: شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید