آماده باش معاون سیاسی به فرمانداران:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۳۳ :: ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
شرایط برگزاری شکوهمند کنگره شهدای لرستان را فراهم کنید

معاون سیاسی ،امنیتی استانداری لرستان با بیان این مطلب که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت عظیم و همگانی است، گفت: کنگره شش هزار و ۵۴۴شهید لرستان تبلور دلاوری و رشادت مردانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه های ماندگاری از خود بر جای گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر بهرام ستاری دستنایی با بیان این مطلب که تاریخ ایثارگری رزمندگان لرستانی نباید به حیطه فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: برگزاری چنین کنگره و یادواره هایی فرصت مناسبی برای شناسایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل های مختلف جامعه است.

وی افزود: فرمانداران موظفند تمام همت خود را به کار گیرند تا کنگره شهدای لرستان هرچه باشکوه تر برگزار شود و اثرات مثبت آن در نسل های آینده نمود پیدا کند .

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با مهم شمردن ادامه راه شهدا،گفت: نسل جوان ما باید مسیر خود را از شهدا و ایثارگران به ودیعه بگیرند و برگزاری چنین یادواره هایی کمک شایانی به شناخت این نسل از رشادت ها و دلیری مردان آسمانی استان خواهد کرد.

وی از برگزاری ۲۵ یادواره شهرستانی، قشری، یگانی، و … در استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اولین یادواره با همت شهرداری خرم آباد تحت عنوان « یادواره شهدای جاویدالاثر » بزودی برگزار خواهد شد.

ستاری با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره های شهدای استان ،گفت : برگزاری ۶۶۳یادواره تحت عنوان پایگاه محور ،حوزه محور ،محله محور و آبروی محله در سال ۱۴۰۰با پیشرفت ۷۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر عزم جدی متولیان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی از همه دستگاه‌های متولی و عضو ستاد کنگره خواست تا با بهره گیری از تمام ظرفیت ها با روحیه جهادی نسبت به برنامه ریزی و اجرایی نمودن اهداف کنگره تلاش کنند تا این کنگره با شکوه بیشتری در لرستان برگزار شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید