شرکت مخابرات ایران به عنوان سازمان پیشرو در پیاده سازی "مسئولیت اجتماعی شرکتی" شناخته شد.
به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شرکت مخابرات ایران در سومین دوره ارزیابی مسئولیت اجتماعی و پایداری، بر اساس شاخصهای استاندارد جهانی با دریافت حداکثر امتیاز و شایستگی لازم، جایزه “اهتمام سه ستاره مسئولیت اجتماعی” را کسب و به عنوان سازمان پیشرو در پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی در کشور شناخته شد.
این شرکت براساس ارزیابیهای انجام شده در فرایند سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری که تحت نظر کمیته CSR مربوط به وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، جایزه اهتمام سه ستاره را به عنوان شرکت پیشرو در پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی و پایداری مستمر در مسیر تحقق آن دریافت کرد .
براساس این گزارش، ارزیابی این فرایند بر اساس همافزایی مرکز توسعه و سیاستهای راهبردی وزارت راه و شهرسازی و کمیته مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاههای اقتصادی وزارت کار انجام میشود که امسال و در سومین دوره این ارزیابی ، شرکت مخابرات ایران موفق به دریافت جایزه ارزشمند “مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاههای اقتصادی” شد.