کاندیدای ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۵۲ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
شعار من شهری لایق شهروندان خرم آبادی است و هدفم به سرانجام رساندن برنامه‌های نیمه‌کاره و رها شده است

صبح امروز احمدعلی دلفان کاندیدای ششمین انتخابات شورای شهر خرم آباد در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه استان گفت: شعار من شهری لایق شهروندان خرم آبادی است و هدفم به سرانجام رساندن برنامه‌هایی ست که در دوره‌های پیشین شورای شهر خرم‌آباد انجام نشده و یا نیمه تمام مانده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، دلفان افزود: شهر مانند یک موجود زنده است که در حال رشد و تغییر و تحول است و این تغییرات بدون مشارکت شهروندان یا امکان پذیر نخواهد بود.

وی در باب یکی از خواسته‌های بحق شهروندان تصریح کرد: اجرای طرح تعریض خیابان حافظ از خواسته های شهروندان است که متاسفانه تاکنون محقق نشده است و لازم است که در شورای شهر باجدیت پیگیری شود.

کاندیدای ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه ضرورت دارد پارلمان شورا از وجود جمعی از متخصصان شهرسازی، معماری، فرهنگی، جغرافیایی، جامعه شناختی و حقوقی بهره گیرد، عنوان کرد: حل و فصل مشکلات مردم و شهر کاری سطحی نبوده و فرهنگ کار جمعی و استفاده از متخصص‌های موردنظر را می‌طلبد و فقط در این صورت می‌توان بر مشکلات فایق آمد.

دلفان‌ با اشاره به اینکه سالیانه ۲۰ درصد بودجه شهرداری از طریق دریافت عوارض تامین می شود، گفت: راهکار افزایش بودجه شهرداری این است که اعضای شورای شهر بتوانند به گونه‌ای مدیریت کنند که قانونی متناسب با نیاز مردم تصویب کنند به نحوی موجب توسعه و رعایت استانداردهای مبلمان شهری باشند نه مشکلی به مشکلات شهر اضافه شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید