مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: شهروندان این استان می توانند مشکلات شبکه تلفن همراه اول خود اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی و همچنین زمان رفع مشکل را از طریق سامانه 9990 و سامانه ۱۹۵ پیگیری و اعلام کنند.
به گزارش پایگاه خبری سنگنوشته، مهندس شمسی فر افزود: این سامانه به شکل کاملا رایگان و در تمام ساعت های شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان همراه اول است.
وی ادامه داد: در این سامانه، برای برقراری تماس از طریق تلفن همراه شماره ۹۹۹۰ و برای برقراری تماس از طریق تلفن ثابت شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تعریف شده است.
شمسی فر افزود : این سامانه به شکل شبانه روز آماده پاسخگویی و ارایه اطلاعات به مشترکان در زمینه مختلف است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: مشترکان تلفن همراه می توانند برای ارایه گزارش های مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی، پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعال سازی و اتصال به اینترنت و همچنین دریافت راهنمایی در زمینه نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک، مکالمه و رومینگ بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری با این سامانه ارتباط برقرار کنند.